سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات گسترده پلیس پایتخت برای جمع‌آوری معتادان متجاهر

سردار رحیمی از آغاز عملیات گسترده پلیس برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان موادمخدر شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: از امروز مناطق شوش، مولوی و هرندی از وجود مواد فروشان و معتادان متجاهر پاک سازی می‌شوند.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر، در کمیته مبارزه با عرضه موادمخدر هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا طرح جدید و گسترده‌ای برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و مواد فروشان مناطق شوش، مولوی و هرندی اجرا شود.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم این مناطق در آستانه چهل سالگی انقلاب شاهد اتفاقات خوبی باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۱۳۰ تیم عملیاتی برای پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی از وجود معتادان متجاهر به کار رفته است، اظهار کرد: در این عملیات بالغ بر ۱۰۰ منزل که از ۱۰ تا ۱۰۰ معتاد و خرده‌فروش در آن فعالیت داشتند پاکسازی شد.

وی با اشاره به بازداشت حدود ۳۰۰ خرده فروش موادمخدر در این عملیات و کشف مقادیر قابل توجهی از موادمخدر، افزود: در منازل پاکسازی شده خرید، فروش و تزریق موادمخدر و حتی خرید و فروش مشروبات الکلی صورت می‌گرفت.

سردار رحیمی با بیان اینکه تمامی خانه‌ها و کوچه پس کوچه‌های این محلات (شوش، مولوی و هرندی) بنا به درخواست مردم از لوث وجود خرده فروشان و معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود، تصریح کرد: خرده‌فروشان به زندان منتقل شده و معتادان متجاهر برای ۶ تا یک سال تحویل مراکز بازپروری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد افرادی که در زمینه مواد مخدر فعالیت دارند در جرائمی مانند سرقت نیز فعال هستند، گفت: این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت و مقطعی نیست.

رئیس پلیس پایتخت، با بیان اینکه پیش از این میادین و معابر اصلی از وجود موادفروشان پاکسازی شده، خاطرنشان کرد: عملیات پاکسازی کامل کوچه و پس کوچه‌ها از لوث وجود موادفروشان با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.