سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبرداد؛

رشد ۲۷ درصدی طرح های اشتغال روستایی استان سمنان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: طرح مهارت‌آموزی در ۶۰ روستای استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در نشست خبری دستاوردهای فنی و حرفه‌ای استان در آستانه دهه فجر گفت: سال گذشته این طرح‌ها در ۴۶ روستا اجراشده بود که ارقام نشان می‌دهند طرح‌های اشتغال روستایی رشد۲۷ درصدی داشته است.

وی بابیان اینکه کمبود اعتبارات یکی از چالش‌های اساسی در ترویج مهارت‌آموزی در استان سمنان است، تأکید کرد: یکی از انتظارات ما از مسئولان استانی همراهی بیشتر با طرح‌ها مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان توضیح داد: برای رفع مشکل اشتغال و ترویج مهارت‌آموزی باید برنامه‌ای مدون داشته باشیم که از سنین کم به آموزش مهارت‌زایی نگاه ویژه‌ای شود.

منصوری بابیان اینکه امروز باید بپذیریم که زیرساخت های لازم برای افزایش مهارت آموزی در استان سمنان فراهم نیست، تاکید کرد: بهسازی تجهیزات و امکانات فنی و حرفه ای یکی از مطالبات فنی و حرفه ای استان محسوب می شود.

وی درباره اقدامات فنی و حرفه ای استان سمنان در سالجاری، تاکید کرد: در سال جاری هفت هزار نفر در مراکز فنی و حرفه ای آزاد استان آموزش دیدند که نسبت به سال قبل شاهد افزایش بوده ایم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، گفت: طرح کافه مهارت برای اجرای طرح اشتغالزایی طی سال جاری در استان سمنان اجرایی شده است که کمک می کند تا افراد بتوانند به مهارت های خوبی دست پیدا کنند.

انتهای پیام / گ

طرح مهارت‌آموزی در ۶۰ روستای استان سمنان اجرا می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.