سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربیان و رابطین بهداشت، اصول بهداشت دهان و دندان را یاد گرفتند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان با حضور بیش از یکصد نفر از مربیان و رابطین بهداشت این ناحیه خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز درخصوص کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم آموزش مهارت‌های لازم برای افزایش سلامتی در بین دانش آموزان گفت: کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان با هدف ارتقاء دانش علمی مربیان و رابطین بهداشت این ناحیه در زمینه بهداشت دهان و دندان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با آناتومی دندان، علل پوسیدگی دندان، راه‌های پیشگیری از پوسیدگی دندان، فلوراید تراپی با استفاده از وارنیش فلوراید و راه‌های جلوگیری از بروز صدمات دندانی در مدارس آموزش‌های لازم ارائه شد.

موسوی اصل بیان داشت: مربیان و رابطین بهداشت، تازه‌ترین آموزش‌های مرتبط با بهداشت دهان و دندان و عوامل موثر در افزایش میزان پوسیدگی دندان در بین دانش آموزان را در این کارگاه آموزشی فراگرفتند.

گفتنی است؛ تمام دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی ناحیه یک تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان هستند.

در «فلوراید‌تراپی»، فلوراید با مواد معدنی مینای دندان ترکیب می‌شود و دندان را در مقابل اسید تولید شده توسط میکروارگانیسم‌های پلاک میکروبی دهان مقاوم می‌سازد.

انتهای پیام/گ

برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت دهان و دندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.