سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

باید نگاه‌ها به رشته کوهنوردی تغییر کند

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت : باید نگاه‌ها به رشته کوهنوردی تغییر کند و نگرش قهرمانی را در این رشته پایه ریزی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امین‌آزاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امروز در مجمع سالیانه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان در سرای ورزشکاران گفت : نگاهی که به کوهنوردی  نگاه همگانی است، با توجه به اتفاقات و رخ داد‌های که در رشته کوهنوردی افتاد باید نگاه‌ها به این رشته تغییر کند و نگرش قهرمانی را در این رشته پایه ریزی کنیم؛ مشکلاتی در این وجود دارد که قصد داریم با استفاده از اعتبارات اداراه کل ورزش و جوانان استان این مشکلات را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به درخشش صفدریان کوهنورد اصفهانی در مسابقات بین اللملی افزود: من یک بار با این کوهنورد دیدار داشته‌ام ، خوشحالم با تلاش‌های که انجام داده است توانسته در مسابقات جهانی خوش بدرخشد.

طرح استعداد‌های برتر از طرح‌های مهم وزارت ورزش

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهم وزارت ورزش طرح استعداد‌های برتر است، با توجه به برنامه ریزی‌های که انجام شد چندین تن از ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت شدند؛ به طوری برنامه‌ریزی خواهیم کرد که در سال 98 حضور قوی‌تری را در این مبحث داشته باشیم.

خانه کوهنوردی اصفهان در شهر بهارستان احداث خواهد شد

در ادامه این مراسم مهدی نصر اصفهانی رئیس هیأت کوهنوردی اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته هیأت عنوان کرد: هیأت تمام سعی خود را انجام داده است که حداقل امکانات زیرساختی کوهنوردی در اصفهان بنا شود، با برنامه ریزی‌های انجام شده خانه کوهنوردی اصفهان در شهر بهارستان احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: از تمام اعضای هیأت درخواست دارم که به میدان بیایند تا با کمک یکدیگر این رشته را ارتقاء دهیم؛ درب هیأت بر روی همه باز است و انتقادات و پیشنهاد‌ها را با آغوش باز پذیرائیم.

در ادامه این مراسم تعدادی از اعضای هیأت مشکلات خود را با رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در میان گذاشتند؛ در این بین یکی از اعضای مجمع درخواست داشت که رئیس هیأت از بین خانواده کوهنوردی انتخاب شود.

پس از این صحبت‌ها رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در پاسخ به سؤال حاضران گفت : فردی که به عنوان رئیس هیأت انتخاب شده از دل همین مجمع بوده است، انتخاب رئیس هیأت و تغییر دادن این پست کار راحتی نیست که بعضی از دوستان به این راحتی در این خصوص صحبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری مجمع‌ها سازنده است، گفت : معتقدم که برگزاری مجمع‌ها بسیار سازنده است و باید تمامی اعضا رو در رو با یکدیگر صحبت کنند اما این بحث‌ها باید سازنده باشد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی ادامه داد: با اوضاع مالی حاکم در جامعه، فعالیت‌ها بسیار سخت شده است اما این دلیل بر کم کاری نباشد، تلاش‌ها تمام اعضا باید ابتدا دیده شود و پس از آن افزایش یابد؛  اوضاع اقتصادی به شکل شده است که دستگاه‌های ورزشی ترجیح می‌دهند مدیریت را به مدیران بسپارند که پول را از طریق حامیان مالی و بخش خصوصی به بدنه ورزش تزریق کند.

زارعی اضافه کرد: از آتش نشانی و شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم که با حمایت مالی و روانی از صفدریان سبب شدند که وی به مسابقات جهانی اعزام شود و بتواند در این مسابقات خوش بدرخشد.

مجمع سالیانه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی اصفهان امروز با حضور زارعی رئیس فدراسیون و جمعی از ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته در سرای ورزشکاران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.