سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتناب از سفر‌های غیر ضروری در هوای بارانی

رییس پلیس راه خوزستان از شهروندان خواست تا پایان هفته جاری از سفر غیرضروری در جاده‌های شمال و شمال شرق استان اجتناب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل پیش بینی بارش شدید باران و ریزش برف در مناطق کوهستانی شهروندان برای پیشگیری از حوادث ناشی از ریزش کوه و سوانح رانندگی، از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های شمال و شمال شرق استان اجتناب کنند.

وی افزود: احتمال ریزش کوه، جاده اندیکا - شهرکرد، از ۷ تا ۸ بهمن برای تردد خودرو‌های سواری، و ۷ تا ۱۳ بهمن برای اتوبوس‌ها مسدود است.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک سنگین در شرایط کنونی اقدامات ایمنی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: شهروندان در صورت ضرورت انجام سفر، سعی کنند ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی و سرعت مجاز، به جای مسیر‌های پرخطر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و انتظار است مردم برای تردد در مسیر‌های پرخطر با پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: پلیس راه خوزستان نیز باتوجه به شرایط خاص جاده‌ها، بر تعداد ماموران خود در مسیر‌های پرتردد افزوده و به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/م

لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان

برچسب ها: آب و هوا ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.