سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵ پروژه شیلاتی در کرمانشاه همزمان با دهه فجر

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه از افتتاح ۵ پروژه شیلاتی در این استان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه با بیان اینکه پنج پروژه حوزه شیلات در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت : در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بازار عرضه ماهی جنب فروشگاه رفاه واقع در بلوار طاقبستان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

وی گفت : در این فروشگاه متمرکز انواع ماهی، میگو و آبزیان به فروش می‌رسد و در دو بخش عرضه ماهی و رستوران طبخ ماهی و آبزیان راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: محل فروشگاه عرضه ماهی از سوی شهرداری در اختیار شیلات قرار گرفته و سازمان دامپزشکی نیز بر آن نظارت دارد.

وی با بیان اینکه چهار پروژه دیگر در سطح شهرستان‌های استان طی ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد، گفت: دو مرکز پرورش ماهیان سردابی در شهرستان پاوه نیز در این مدت به بهره برداری خواهد رسید.

افضلی بیان داشت: همچنین افتتاح یک مرکز پروش ماهی خاویار در قفس در شهرستان قصرشیرین و بازسازی مرکز تکثیر میگو آب شیرین قصرشیرین از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه اعتبار مجموع این پروژه‌ها را یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها به طور مستقیم برای ۱۷ نفر و غیر مستقیم برای ۲۴ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند .

انتهای پیام/د

افتتاح بازار عرضه ماهی در کرمانشاه

 

برچسب ها: اشتغال ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.