سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعار المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شد

کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارا المپیک شعار المپیک ۲۰۲۰ توکیو را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارا المپیک (توکیو ۲۰۲۰)، شعار جدید ژاپنی‌ها برای المپیک پیش رو که در این کشور برگزار می‌شود انتخاب شده است.

" آماده و استوار به سوی توکیو" "READY STEADY TOKYO"  شعاری است که این کمیته برای المپیک توکیو در نظر گرفته است.

این شعار از اصطلاح عامیانه " بزن برویم" مشتق شده است و هدف از انتخاب این جمله برای میزبانی و برگزاری هر چه بهتر و قدرتمند‌تر رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در توکیو است.

طراحی آرم گرفیکی شعار المپیکی با استفاده از سوزن‌های قلمویی که از خوشنویسی ژاپنی برای نشان دادن قدرت و توانایی ورزشکاران مثل آب پاشیدن به یک دیگر و یا لگد زدن به زمین الهام گرفته شده است.

" آماده و استوار به سوی توکیو" تجربه‌های ارزشمندی را برای برگزار کنندگان رویداد‌ها و مردم در محل‌های برگزاری المپیک و پارالمپیک ارائه می‌دهد. به طور کلی ۵۶ مسابقه آزمایشی تا ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی در ژاپن برگزار خواهد شد و شعار انتخابی کاملا به شرایط این مسابقات وابسته است.

هدف مسابقات آزمایشی المپیک توکیو ۲۰۲۰ این است که کارمندان خود را مدیریت کند و تجربه‌های زیادی را برای آنان رقم بزند. برگزاری مسابقات آزمایشی بخش مهمی از برنامه آمادگی عملیات گسترده‌تر برای بازی‌ها است که شامل آموزش جامع و تمرینات برای توکیو ۲۰۲۰ و شرکا است. در نهایت این مسابقات ژاپن را در برگزاری هرچه بهتر مسابقات یاری می‌کند.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از نمادهای المپیک 2020 توکیو + فیلم

هدیه زاپنی ها به مسلمانان در المپیک 2020 +فیلم

عامل ترس ژاپنی‌ها از ایران مشخص شد


انتهای پیام/

انتخاب شعار المپیک ۲۰۲۰ توسط ژاپنی‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مینا
۲۰:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
عالی