سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معدن کاوی و فراوری محصولات از دانش روز استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد بر ضرورت استفاده از دانش روز دنیا در بحث معدن کاوی و فرآوری محصولات آن در حوزه سنگ آهن و تمامی صنایع معدنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر استفاده از دانش روز دنیا در بحث معدن کاوی و فرآوری محصولات آن در حوزه سنگ آهن و تمامی صنایع معدنی گفت: باید از تجارب دیگر کشور‌های جهان در بخش‌های فرآوری، تامین خوراک و تبدیل آن، کسب دانش و فرآوری در خود اکتشافات، استخراج‌ها و حمل مواد استفاده کرد و از ان‌ها بهره‌مند شد.

وی علت نبود حضور در رقابت‌های بین المللی را عدم بروز رسانی با تکنولوژی‌های روز دنیا در استخراج و کشف معادن بیان کرد و افزود: سنگ اهن مرکزی بافق باید در این حوزه‌ها نقش موثری را ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه مدیریت صحیح در ایجاد اعتماد سازی و دید مثبت به این مجموعه‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد تصریح کرد: باید الویت شرکت سنگ آهن بافق خود شهرستان باشد، اما موارد ضروری در استان نیز دیده شود تا با برنامه ریزی جامع هر گونه اقدامی هدفمند و موثر باشد.

زینی وند ادامه داد: باید کمیته‌ای در این راستا تشکیل شود تا هزینه‌ها در آن محل تجمیع شود و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری صورت گیرد تا در جای درست با الویت هزینه گردد.

نبود مدیریت صحیح در مجموعه‌های بزرگ صنعتی و پویایی روند کار در مجموعه شرکت سنگ اهن مرکزی و محدودیت‌های استان در بحث محیط زیست و منابع ابی و استفاده از دانش‌های روز دنیا در این زمینه از دیگر مواردی بود که زینی وند به آن اشاره کرد.

علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به همراه مدیران و معاونان این شرکت با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد.

وی پیرامون وضعیت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، پروژه‌ها و طرح‌های جوار معدنی و نیز دغدغه‌های این مجموعه در بحث تامین خوراک و اقدامات انجام گرفته مطالبی را بیان کرد.

 رحیمی گفت: با توجه به محرومیت‌های بافق سهم این شهرستان داده شود و این دیدگاه که بافق معدن دارد در تقسیم اعتبارات دخالت داده نشود.

انتهای پیام/ی

تاکید بر استفاده دانش روز دنیا در بحث معدن کاوی و فرآوری محصولات آن

برچسب ها: معدن ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.