سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن شمس زارع سرپرست کانون اصلاح و تربیت شد

مدیرکل زندان‌های استان تهران با تقدیر از علی رستمی مدیرسابق کانون اصلاح و تربیت، محسن شمس زارع را به عنوان سرپرست کانون اصلاح و تربیت معرفی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح و تربیت، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون اصلاح و تربیت، با تأکید بر اهمیت توجه به نگاه بلند شرع مقدس اسلام و رویکرد ارزشمند سازمان زندان‌ها با اولویت بخشیدن به احیای افراد و به ویژه نوجوانان آسیب دیده اجتماعی اظهار کرد: ضروری است با ادامه و تقویت فعالیت‌های، فرهنگی و هنری و تعمیق باور‌های مذهبی از طریق انس بیشتر مددجویان با معنویت زمینه‌های تعارض با قانون و بزهکاری را به بستر‌های سازنده و امید بخش برای بازگشت این افراد تبدیل کنیم.

در ادامه محبی با تقدیر از علی رستمی مدیرسابق کانون اصلاح و تربیت از وی به عنوان یک چهره علمی و مدیر موفق یاد کرد و ضمن معرفی و انتصاب محسن شمس زارع که پیش از این رئیس اردوگاه کار آموزی و کاردرمانی فشافویه بوده، به عنوان سرپرست کانون اصلاح و تربیت معرفی کرد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران از سرپرست جدید خواست ضمن ادامه اقدامات مدیر پیشین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود با هماهنگی لازم در خصوص ارتقای سطح خدمات قضایی، رفاهی آموزشی و تربیتی این مرکز اهتمام ورزد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.