سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاذبه‌های گردشگری اردبیل در نمایشگاه بین المللی معرفی می‌شود

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل از شمال تا جنوب در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای سیاست‌های استاندار اردبیل در تعریف محور جدید گردشگری انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: حضور قدرتمندی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خواهیم داشت تا بتوانیم پتانسیل‌های بالقوه و تجربه‌های موفق استان اردبیل را در این زمینه به گردشگران و فعالان این حوزه عرضه کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به فرصت‌های بکر برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان اردبیل، ادامه داد: این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در اردبیل خواهد بود.

فرشی اضافه کرد: با توجه به اینکه شعار امسال سازمان جهانی گردشگری، تحول دیجیتال می‌باشد، استان اردبیل نیز اقدامات مثبتی در این خصوص انجام داده است که از جمله آن‌ها حمایت از بخش‌خصوصی و شرکت‌های فناورانه برای تولید اپلیکیشن‌های فعال در حوزه گردشگری است.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور سفرای خارجی و گردشگران کشور‌های مختلف در این نمایشگاه این عرصه فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات بین فعالان این حوزه در استان و استفاده از تجربیات سایر استان‌ها خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در این نمایشگاه آیین‌های سنتی اردبیل از قبیل: آیین‌های نوروزی، موسیقی و صنایع دستی استان اردبیل به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

حضور اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

برچسب ها: گردشگری ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.