سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس حوزه هنری اردبیل:

راهیابی اثر هنرمند اردبیلی به مسابقه بین‌المللی بولونیا

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: اثر هنرمند تصویرگر اردبیلی به مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» بولونیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: اثر هنرمند تصویرگر اردبیلی به مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» بولونیا راه یافت.

وی گفت: مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» از سال ۲۰۱۹، به عنوان یکی از بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل افزود: این مسابقه با موضوع «تصویرسازی هنر‌های نمایشی برای خردسالان» در قالب یک پروژه چهار ساله است که اتحادیه اروپا از آن حمایت می‌کند و به نمایش رابطه بین خردسالان و هنر‌های نمایشی اختصاص دارد، که شامل تصویرسازی یک رویداد نمایشی، مانند تئاتر، رقص، موسیقی، سیرک و غیره، برای کودکان است.

رجبی بیان کرد: این پروژه با همکاری ۱۸ نهاد از ۱۷ کشور، از جمله نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا و مرکز تئاتر برای جوانان در شهر بولونیا برگزار می‌شود و شامل یک نمایشگاه سالیانه تصویرسازی با عنوان «کودکان و تماشاگران» است. آثار منتخب چهار دوره این نمایشگاه در نمایشگاه نهایی، که در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد، به نمایش می‌آید.

انتهای پیام/ع

برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در بولونیا

برچسب ها: کتاب ، هنرمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.