سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار یزد مطرح کرد؛

کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد، گامی برای ارتقاء شاخصه‌های پایداری

استاندار یزد گفت: یزد به عنوان شهر پایدار جهان می‌تواند شاخصه‌های بومی و تاریخی این شهر را در سطح جهان منعکس کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدعلی طالبی استانداریزد در مراسم آغاز بکار نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس بنیاد جهانی انرژی گفت: ثبت شهر یزد به عنوان میراث ماندگار در فهرست جهانی یونسکو اتفاق خوب و مبارکی بود و به نوعی جایگاه یزد را به جهانیان معرفی کرد و اکنون معرفی یزد به عنوان شهر پایدار جهان می‌تواند شاخصه‌های بومی و تاریخی این شهر را در سطح جهان منعکس کند.

وی اظهار داشت: مهمترین ویژگی شهر یزد و مهمترین عامل در پایداری این شهر منابع انسانی و سرمایه‌های اجتماعی است که از نیاکان ما به یادگار مانده و در معماری بومی این شهر تجلی پیدا کرده است.

طالبی همچنین از امنیت بالا، زندگی ادیان مختلف در کنار هم و وجود انسان‌های عالم، مبتکر و خلاق در شهر جهانی یزد به عنوان ویژگی‌های شاخص این شهر عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها می‌تواند نه تنها برای شهر‌های کشور بلکه برای مردم دیگر نقاط جهان سرآمد و الگو باشد.

استاندار گفت: برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان گامی برای ارتقاء شاخصه‌های پایداری در سطح شهر‌های کشور خواهد بود.

نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی از امروز هشتم آغاز شده است و تا فردا نهم بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.