سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ اسکواش باز کرمانی در لیست مستعدین کمتر از ۹ و ۱۱ سال کشور

کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش اسامی نفرات مستعد دختر و پسر را در رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال اعلام کرد که در این بین نام دو اسکواش باز کرمانی نیز به چشم می‌خورد.

گیتا گرامی، سرپرست هیئت اسکواش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اسکواش دختران کشور به میزبانی استان مرکزی، شهر اراک و مسابقات پسران به میزبانی اصفهان از یکم آذرماه به مدت چهار روز برگزار شد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه این المپیاد با حضور ۲۰ تیم از استان‌های مختلف کشور در دو بخش تیمی و انفرادی در بخش دختران و بیش از ۱۲۰ ورزشکار پسر کشور در رده‌ی سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار شد، افزود: به دنبال برگزاری این المپیاد، کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکواش اسامی نفرات مستعد دختر و پسر را در رده سنی کمتر از ۹ و ۱۱ سال اعلام کرد که در این بین نام دو اسکواش باز کرمانی نیز به چشم می‌خورد.

گرامی تصریح کرد: نیکی هاشمی در بخش دختران و عرشیا یگانه عظیمی در بخش پسران نمایندگان استان کرمان در اردوی مستعدین اسکواش هستند.

وی یادآور شد: این اردو ۱۶ تا ۱۹ بهمن جاری در شهر اراک برگزار می‌شود.

گرامی افزود: اردو نشینان زیر نظر تجویدی، امانی پور، شمس قرایی و اکبری، اعضای کادر فنی به سرپرستی شهروی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ب

حضور ورزشکاران کرمانی در اردوی مستعدین اسکواش کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکواش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.