سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب بوشهر شرکت می‌کنند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۴۰ ناشر استانی و ۲۸۳ ناشر کشوری در سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور افزود: ناشران بیش از ٥٨ هزار عنوان کتاب را در ١٦٠ غرفه به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به ارائه تخفیف ٣٠ درصدی خرید کتاب بیان کرد: ٢٠ درصد تخفیف مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است که با ارائه بن تخفیف ارائه می‌شود و ۱۰ درصد بقیه را ناشران در غرفه‌ها به خریداران ارائه می‌دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بن کارت کتاب‌هایی که خریداری شده و در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده نشده باشد، تا دو هفته بعد از پایان نمایشگاه در کتاب فروشی‌های شهر بوشهر با ٢٠ درصد تخفیف اعتبار دارد.

کرمپور ادامه داد: برنامه‌های جنبی متفاوتی در نمایشگاه امسال تدارک دیده که جشن امضاء، رونمایی از کتاب، شاهنامه‌خوانی، شب شعر و شعرخوانی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب و کارگاه‌های بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: امسال برای دومین سال پیاپی است که برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به بخش خصوص واگذار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نمایشگاه استانی کتاب فرصتی است که علاوه بر فراهم کردن بستر‌های مناسب برای تبادل اندیشه و فرهنگ، در گسترش فرهنگ کتابخوانی تاثیر فراوان دارد.

سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ١٠ تا ١٥ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

نمایشگاه کتاب بوشهر دهم بهمن آغاز به کار می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.