سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابوت‌های لاکچری مجهز به سیستم صوتی و اینترنت +تصاویر

خبر ساخت تابوت‌های مدرن و جدید یکی از عجیب‌ترین خبرهایی است که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرگ بخشی از زندگی همه انسان‌های کره زمین به شمار می‌رود و هیچ راه گریزی از آن برای کسی وجود ندارد.

تاکنون اخبار عجیب و غریبی از مراسم کفن و دفن مردگان در نقاط مختلف دنیا و نحوه انجام این کارها شنیده‌ایم؛ از شنیدن صدای طبل و دهل در مراسم سوگواری گرفته تا انجام رقصی عجیب به همراه تابوت فرد متوفی که در کشور غنا در آفریقای جنوبی انجام می‌شود.

برگزاری مراسم تجملاتی و پرهزینه برای کفن و دفن متوفی در برخی از نقاط دنیا مرسوم شده و هزینه گزافی برای انجام چنین مراسمی صرف می‌شود. سفارش تاج و دسته گل‌های آنچنانی و گران قیمت، پذیرایی از میهمانان با چند مدل غذای مختلف و برگزاری این مراسم در سالن‌های مجلل و خیلی شیک تنها بخشی از اقدامات پرهزینه‌ای است که در مراسم‌های ترحیم برخی از جوامع از جمله ایران انجام می‌شود.

خبر ساخت تابوت‌های مدرن و جدید در عصر فعلی یکی از عجیب‌ترین خبرهایی است که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به تازگی خبر ساخت تابوت‌های لاکچری مجهز به سیستم صوتی و اینترنت در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. خبری عجیب که البته بخش دیگر آن تابوت در آپدیت و بروز رسانی کردن برنامه شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

در ادامه این خبر تصاویری از تابوت لاکچری و مدرنی که ویژگی‌های آن پیش از این تشریح شد را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مرگ ، عجیب ترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.