سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۷ نفر نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی/ مشارکت بیش از ۶۷ درصدی مردم استان همدان در انتخابات

استاندار همدان گفت:۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال این دوره از انتخابات در استان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سعید شاهرخی، استاندارهمدان در جلسه ستاد انتخابات این استان با حضور معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال در استان هستند که ۲۴ نفر آن‌ها اصلاح طلب، ۶۷ نفر اصولگرا و ۶۶ نفر مشی مستقل دارند.

سیدسعید شاهرخی، استاندارهمدان با بیان اینکه به دنبال فضای باز سیاسی هستیم افزود: در این زمینه توفیقاتی حاصل شده و این‌ها دست مایه آن است که مقدمات انتخاباتی پرشور را در استان فراهم کنیم.

 او با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان شرایط انتخابات فراهم شده است گفت: در استان همدان ۹ کرسی نمایندگی در هفت حوزه انتخابیه و ۱۸ حوزه فرعی است.

شاهرخی با بیان اینکه ۱۵۷ نفر به عنوان کاندید احتمالی فعال هستند گفت: از این تعداد ۲۹ نفر سابقه نمایندگی در ادوار گذشته را دارند.

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان دارای ۹ کرسی نمایندگی در ۷ حوزه انتخابیه و ۱۸ حوزه فرعی است، ادامه داد: در استان همدان متوسط مشارکت در انتخابات ۶۷.۲ درصد بوده است.

استاندار همدان گفت: یک هزار و ۲۶۱ شعبه اخذ رای در استان همدان پیش بینی می شود و ۲۰ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و استان همدان آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک را دارد.

 او با بیان اینکه  در حال حاضر پوشش مخابراتی استان همدان بیش از ۹۷ درصد است و برای پوشش آنلاین مشکلی وجود ندارد، افزود:تمام شرایط در استان همدان مهیا است و قول می دهم همکاران با اقتدار انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنند.‌

انتهای پیام/ا

 میانگین مشارکت بیش از  ۶۷ درصدی مردم استان همدان در انتخابات 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.