سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام لغزندگی تمام محور‌های کرمانشاه به دنبال بارش‌های شبانه روز گذشته

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اعلام لغزندگی تمام محور‌های استان به دنبال بارش‌های شبانه روز گذشته، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در محور‌ها تردد کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد مرادی رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش شدید باران در تمامی محور‌های استان گفت : علاوه بر لغزندگی جاده ها، شاهد آبگرفتگی مقطعی در تمامی محور‌های استان هم هستیم.

وی گفت : همچنین در برخی محور‌ها مانند محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب و نیز کرمانشاه-روانسر شاهد مه گرفتگی و محدودیت دید هستیم و توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مرادی افزود: در این شرایط سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

وی یاد آور شد: توصیه ما این است افراد حتی المقدور از انجام سفر‌های برون شهری در این شرایط آب و هوایی خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از حضور ۶۰ تیم محسوس و نامحسوس در سطح محور‌های استان خبر داد و افزود: همچنین دو تیم به صورت ثابت گردنه‌های برف گیر استان را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا در شب گفت: احتمال دارد امشب بارندگی در ارتفاعات بصورت برف باشد و درهمین راستا از رانندگان می‌خواهیم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مرادی افزود: در حال حاضر نیرو‌های راهداری هم در محور‌ها حضور دارند و مشغول رفع آبگرفتگی هستند و مشکل خاصی وجود ندارد .

انتهای پیام/د

تمامی محور های استان دارای آبگرفتگی مقطعی است .

برچسب ها: بارش باران ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.