سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۴ طرح صنعتی همزمان با دهه فجر در ملایر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: همزمان با دهه فجر ۴ طرح صنعتی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش صفاری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر به فعالیت  ۷ شهرک و ناحیه صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تعداد زیادی واحد‌های تولیدی و صنعتی در این  شهرک‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تعدادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی به حالت نیمه تعطیل و یا کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند، گفت: کمبود نقدینگی در بازار، نبود سرمایه در گردش و تحریم‌ها از جمله مشکلات این واحد‌ها بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر ادامه داد: از سال گذشته تاکنون با پیگیری‌هایانجام شده در ستاد تسهیل استان بسیاری از این واحد‌ها احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

صفاری از فعالیت  واحد‌های صنعتی و تولیدی بزرگی در این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با دهه فجر ۴ طرح صنعتی بزرگ در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس با ظرفیت ۱۲ هزار تن فروسیلیس در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: برای راه‌اندازی مرحله دوم شرکت فروسیلیس غرب پارس در شهرک صنعتی جوکار ۸۱ میلیارد  تومان هزینه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: شرکت آهن و سیلیس آذرخش نیز همزمان با دهه فجر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جوکار  افتتاح می‌شود.

صفاری،  افتتاح ۲  واحد صنعتی برش انواع سنگ مرمریت و تراورتن با یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۵ نفر و شرکت بتن آماده با ۲ میلیارد تومان با اشتغال ۱۱ نفر را از دیگر طرح‌های افتتاحی صنعتی در دهه فجر در ملایر دانست.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۳ طرح بزرگ فروسیلیس در شهرک صنعتی جوکار در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی شرکت فروآلیاژ لوتوس آدلی با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان، شرکت فروآلیاژ آسا آذرین با ۷۲ میلیارد تومان و طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس با یک‌هزار و ۳۹ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انجام می‌شود.

 انتهای پیام/ب

4 طرح صنعتی همزمان با دهه فجر در ملایر افتتاح می شود

 

برچسب ها: طرح صنعتی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.