سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۱ پروژه برق رسانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

همزمان با دهه مبارک فجر، ۷۱ پروژه برق رسانی افتتاح وکلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۷۱ پروژه برق رسانی در سطح استان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، ۲۱ طرح کلنگ زنی و ۵۰ طرح بهره برداری خواهد شد.

فرهزاد اضافه کرد: برای احداث و تکمیل این تعداد پروژه، ۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی، تأمین روشنایی معابر در لردگان، بن، طاقانک و شهرکرد، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی روستا‌های خوی، وانان و نوآباد شهرکرد، ارجل و کاج اردل، دره اشکفت شوارز، دوله سیب و کلار لردگان را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

فرهزاد همچنین از برق دار کردن روستا‌های تقی آباد موردل و گراب در کوهرنگ و روستای نساکوه و حاجی آباد در لردگان خبر داد و افزود: توسعه فیدر چهار آلونی و نصب پایه‌های روشنایی تلسکوپی در لردگان، احداث کانال فیدر‌های خروجی در فارسان و شبکه دومداره فشار متوسط پست سفیددشت در بروجن، احداث شبکه روشنایی مسیر بیمارستان اردل، برق رسانی به شهرک سرتنگ محمود در کیار و صنایع سامان از دیگر پروژه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

وی، هدف از اجرای این طرح‌ها را تأمین برق مشترکین، کاهش خاموشی‌ها، روشنایی معابر و توسعه و پایداری شبکه‌های برق رسانی در استان بیان کرد.

انتهای پیام/خ

۹۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های برق رسانی

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.