سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۲ هزار و ۴۷۴ پروانه ساخت مسکن برای واحد‌های آسیب دیده زلزله کرمانشاه

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، از صدور ۲ هزار و ۴۷۴ پروانه ساخت مسکن برای واحد‌های آسیب دیده ناشی از زلزله هفت و سه دهم ریشتری ۲۱ آبان در سرپل ذهاب خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیدرسول حسنی رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران گفت : عملیات پی کنی برای واحد‌ها در محله‌های مختلف زیرپوشش از سوی ستاد بازسازی استان مازندران مستقر در شهرسرپل ذهاب به صورت کامل انجام شده است.

وی گفت : ستاد بازسازی مازندران از مجموع ۱۰۰ واحد تخریبی در محله الحاقی «پاونار» درشهرسرپل ذهاب، پی کنی ۳۰ واحد را به طور کامل انجام داده و مابقی نیز در دست اقدام است.

رئیس ستاد بازسازی استان مازندران گفت: پی کنی ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی، بتن ریزی و اجرای فونداسیون برای ۲ هزار و ۳۰۰ واحد، اسکلت گذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد، سقف گذاری یک هزار و ۷۰۰ واحد، دیوارچینی برای یک هزار و ۴۲۰ واحد، انجام عملیات گچ و خاک برای ۹۰۰ واحد و نصب درب و پنجره برای ۵۰۵ واحد از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی ستاد بازسازی استان مازندران در سرپل ذهاب است.

 

انتهای پیام/د

اتمام عملیات پی کنی برای واحد‌ها زلزله زده در محله‌های مختلف

 

برچسب ها: مسکن ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.