سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ بار دیگر بر تصمیمش برای ساخت دیوار مرزی مکزیک تاکید کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با تعریف و تمجید از عملکرد دولتش تاکید کرد دیوار مرزی مکزیک را برای ممانعت از ورود مهاجران خواهد ساخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر تاکید کرد دیوار مرزی میان این کشور و مکزیک را خواهد ساخت.

او در پیامی در صفحه توئیتر خود با دیگر با حمله به رسانه‌های آمریکایی نوشت: هرگز فکر نمی‌کردم این مطلب را بیان کنم، اما من فکر می‌کنم جان رابرتز و جیلیان ترنر از فاکس نیوز درک کمتری از مذاکرات درباره دیوار مرزی نسبت به افراد در سی‌ان‌ان و ان‌بی‌سی جعلی دارند. به نتایج نهایی بنگرید! آیا نمی‌بینید چطور میزان محبوبیتم در نظرسنجی‌ها خوب شده است به ویژه 19 درصد در بین اسپانیایی‌زبان‌ها؟

رئیس‌جمهور آمریکا با تعریف و تمجید از عملکرد دولتش افزود: من کار‌هایی را برای ارتش، کهنه سربازان عزیزمان، قضات، عدالت، کاهش مقررات و مالیات، اقتصاد، انرژی، تجارت و بسیاری کار‌های دیگر انجام دادم آیا واقعا کسی هست فکر کند من این دیوار را نمی‌سازم؟ کار‌هایی که من در دو سال اول ریاست جمهوری‌ام انجام دادم بیشتر از هر رئیس جمهور دیگری بود. یکبار دیگر عظمت را به آمریکا برمی گردانیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.