سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ فیلم رایگان ویژه کودک و نوجوان جشنواره فجر در لرستان اکران می شود

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرید رحمتی،معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد.

 فرید رحمتی  از اکران رایگان پنج فیلم ویژه کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر استان لرستان خبر داد.

وی، گفت: این فیلم‌ها برای گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان و خانواده‌ها مناسب بوده و طی روز‌های سیزدهم تا هفدهم بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سینما استقلال خرم آباد به روی پرده می‌رود.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: در این بخش فیلم‌های «لکنت» به کارگردانی «محمد رضا حاجی غلامی»، «پاستا ریونی» به کارگردانی «سهیل موفق»، «بنیامین» به کارگردانی «محسن موفق»، «ضربه فنی» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» و «آخرین داستان» به کارگردانی «اشکان رهگذر» به نمایش در می‌آید.

دبیر اجرایی سومین جشنواره فیلم فجر لرستان، با اشاره به برگزاری جلسه با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان و مدارس مختلف با محوریت مدارس حاشیه شهر به آموزش و پروش محول شده تا بر اساس یک جدول زمان بندی و مدون امکان حضور دانش آموزان در بخش سیمرغ و پروانه در سینما استقلال فراهم شود.

رحمتی، افزود: کار ایاب و ذهاب و حفظ ایمنی دانش آموز برای حضور در سینما استقلال خرم آباد به آموزش و پرورش محول شده است.

 جشنواره فیلم فجر استانی لرستان همزمان با تهران از دوازدهم لغایت هجدهم بهمن ماه سال جاری در سینما استقلال خرم آباد با نمایش فیلم‌های منتخب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

اکران رایگان ۵ فیلم ویژه کودک و نوجوان جشنواره فجر در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.