سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت خبر داد

شناسایی توزیع کننده ماری جوانا در فضای مجازی

سرهنگ بخشنده از دستگیری توزیع کننده موادمخدر که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر در شهر تهران و اصفهان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصد‌های شبانه روزی اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر روانگردان در شبکه‌های اجتماعی اینیستاگرام در شهر تهران و اصفهان می‌کنند.

وی با اشاره به تحقیقات و شناسایی توزیع کننده موادمخدر در فضای مجازی، افزود: با شناسایی مخفیگاه وی در شهر کاشان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی این پلیس به مخفیگاه وی در شهر کاشان اعزام و ماموران موفق شدند توزبع کننده مواد مخدر را دستگیر و مخفیگاه آن را مورد بازرسی قرار دهند.

سرهنگ بخشنده در ادامه با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۶ کیلوگرم گل و ماریجوانا از مخفیگاه وی کشف کنند، خاطرنشان کرد: ضمن توقیف خودروی متهم، خرده فروش موادمخدر برای سیر مراحل قانونی به تهران منتقل و با تکمیل پرونده قضائی وی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.