سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین پیروزی پیاپی شاگردان بنائی / طلسم پیروزی خارج از خانه شکست!

شهروند اراک ۱ - شهرداری ارومیه ۳ هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان در فصل ۹۷ امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه با برگزاری شش دیدار در شهر‌های اراک، گنبد، تبریز، ارومیه، سیرجان و تهران برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شهروند اراک ۱ - شهرداری ارومیه ۳ هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان در فصل ۹۷ امروز یکشنبه ۷ بهمن ماه با برگزاری شش دیدار در شهر‌های اراک، گنبد، تبریز، ارومیه، سیرجان و تهران برگزار شد.

در یکی از بازی‌های این‌هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ با قضاوت بهروز جعفری در سالن شهرداری اراک میهمان تیم شهروند این شهر بود که در پایان شاگردان بنائی در تیم ارومیه موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک و با ارائه یک بازی تماشائی و بی نقص حریف خود را از پیش رو بردارند.

ست‌های اول، سوم و چهارم‌این بازی را تیم شهرداری ارومیه توانست با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود و تنها ست دوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به حریف واگذار کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در سالن غدیر میزبان تیم خاتم اردکان خواهد بود.

انتهای پیام/ز

طلسم پیروزی خارج از خانه شکست!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.