سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی:

مشکلات سفر حج باید با مدیریت اصولی برطرف شود

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: مشکلاتی که در سفر حج وجود دارد، باید با مدیریت اصولی و اراده مستحکم برطرف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت افزود: با توجه به هجمه فکری و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه جریان وهابیت، باید در مدیریت حج بسیار مراقب و هوشیار باشیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به پیچیدگی‌های دنیای امروز، مدیریت اجتماعی در مراسم‌های عبادی همچون نماز‌های جمعه و جماعت و حج را مورد توجه قرار داد و گفت: باید همواره تلاش کنیم تا عزت و سربلندی مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در سطح منطقه و بین الملل در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره برای ضربه زدن به ایران اسلامی، توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری را در ابعاد مختلف ترتیب داده اند.

وی در پایان با اشاره به مخالفت سعودی‌ها با برگزاری مراسم دعای کمیل در بین حرم نبوی و قبرستان بقیع، تصریح کرد: ادعیه شیعیان همواره دارای معانی بلندی در مقابله با ظلم و استکبار است که دشمنان از این موضوع رنج می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت عصر امروز در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت: وگو کردند.

انتهای پیام/ز

مشکلات حج حل شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.