سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ۷۳ تن آسفالت برای لکه گیری در جاده‌های کوهین

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین گفت: برای لکه گیری راه‌های اصلی و روستایی این بخش از ۷۳ تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،اسماعیل تربره رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین گفت: پاکسازی و رگلاژ شانه راه‌ها به اندازه ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع، استفاده از ۷۳ تن آسفالت گرم برای لکه گیری، ۳ کیلومتر قنو زنی، ریزش برداری به میزان ۴۰۲ متر مکعب، ۳۰ متر مکعب شانه سازی، شستشوی هزار و ۹۰۰ مورد از علائم و تابلو‌ها، تهیه و نصب ۱۲ تابلو و ۴۰۳ مورد پاکسازی سطح جاده از سنگ از کار‌های انجام شده در دی ماه است.

تربره افزود: ۶۴ مورد تعمیر و مرمت تابلو‌های سطح جاده، هزار و ۵۰ متر پاکسازی حاشیه نیوجرسی، ۱۳ مورد جمع آوری بقایای حیوانات از سطح جاده، ۲ تن مخلوطومیکس ماسه و نمک برای استفاده در مواقع مورد نیاز و توزیع ۴۲۵ کیسه ماسه نمک در طول مسیر از دیگر خدمات انجام شده است.

وی اضافه کرد: ۱۱ عدد نصب بشکه ایمنی وکاشن، استفاده از ۷۷ تن آسفالت سرد برای لکه گیری و همچنین بهره گیری از ۲ هزار و ۷۱۷ تن ماسه و نمک پاشی راهداری زمستانی از دیگر اقدامات انجام شده راهداری در بخش کوهین است.

انتهای پیام/ک

بهره گیری از ۲ هزار و ۷۱۷ تن ماسه و نمک پاشی راهداری زمستانی در کوهین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.