سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان خبر داد؛

شکست خاتم اردکان مقابل شهرداری گنبد

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: تیم والیبال شهرداری گنبد با نتیجه ۳بر دو از سد حریف اردکانی خود گذشت.

محمد رضا سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: تیم‌های والیبال خاتم اردکان و شهرداری گنبد عصر امروز و در ادامه مسابقات هفته بیستم دور برگشت لیگ برتر والیبال آقایان کشور، در سالن المپیک گنبد برابر هم قرار گرفتند.

وی افزود: خاتم اردکان که در این دوره از رقابت‌ها توانسته اکثریت بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، این دیدار را هم با ضربات سنگین بازیکنانش شروع کرد و برای پیروزی پا به میدان گذاشت.

سالک گفت: نماینده گنبد هم در این دیدار چیزی از خاتم کم نداشت و بازیکنان این تیم پا به پای اردکانی‌ها می‌جنگیدند و همین موضوع سبب شده بود که دیدار دو تیم بسیار زیبا و تماشایی شود.

وی ادامه داد: امتیاز شماری ست نخست این دیدار به صورت پایاپا جلو رفت و تیم خاتم اردکان موفق شد ست نخست این دیدار را با حساب ۲۵ بر۱۹به سود خود تمام کنند.

سالک‌ افزود: در وقت دوم هم روند بازی به همین صورت ادامه پیدا کرد و هر دو تیم با جنگندگی سعی بر کسب امتیاز بیشتر داشتند، اما در امتیاز ۲۴ به تساوی رسیدند و حساسیت این ست به اوج خود رسید، اما این بازیکنان اردکان بودند که توانستند با نتیجه ۲۸ بر۲۶ این ست را هم به سود خود به پایان ببرند.

وی گفت: بازیکنان شهرداری گنبد که با وجود همه جنگندگی‌های خود را در دو ست قبلی شکست خورده دیده بودند، برای کسب امتیاز در وقت سوم دیدار تلاش بسیاری کردند که موفق شدند ست‌های سوم و چهارم را با امتیاز‌های ۲۵بر۲۰،۲۵بر۲۱ و۱۵بر۱۲ به سود خود به پایان ببرند و نتیجه کلی بازی سه بر دو به سود گنبد به پایان رسید.

انتهای پیام/ی

خاتم اردکان مقابل شهرداری گنبد شکست خورد

برچسب ها: لیگ برتر ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.