سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری تخصیص اعتبار آسفالت جاده روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام

معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: جاده دسترسی روستای ابدال آباد تربت جام به طول حدود ۶ کیلومتر باید آسفالت شود که اعتبار آن باید از محل اعتبارات ۹۷ در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، احمد دیناری معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در بازید از روستای گردشگری ابدال آباد تربت جام گفت : قرار است زیرسازی و بهسازی راه دسترسی از محل اعتبارات ۹۷ در دستور کار قرار گیرد و از محل اعتبارات سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای آسفالت جاده اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری روستای ابدال آباد افزود: جاده دسترسی این روستا به طول حدود ۶ کیلومتر باید آسفالت شود تا رفت و آمد مردم و گردشگران به این روستا تسهیل شود.

معاون سرمایه گذاری خراسان رضوی در ادامه گفت : در این بازدید پیشنهاد شد سرمایه گذار جهت تبدیل خانه‌های قدیمی به اقامتگاه بوم گردی با توجه به پتانسیل روستا به اداره تربت جام  توسط شورا معرفی شود.

دیناری تصریح کرد: از پایگاه اطلاع رسانی گردشگری تربت جام واقع در ورودی شهر بازدید شد که دیوارکشی پروژه به اتمام رسیده است و با نظر مدیرکل میراث فرهنگی استان با حفظ ماهیت پایگاه اطلاع رسانی بخشی از آن قرار است به موزه موسیقی تبدیل شود.

وی در ادامه اظهار داشت : در این سفر مقرر شد با توجه به اعتبارات و تسهیلات موجود در حوزه اشتغال ،تسهیلات روستایی و عشایری برای ارتقاء عملکرد تربت جام در این زمینه  اقدام شود.

انتهای پیام// ز. م
 


توجه به ظرفیت‌های گردشگری روستای ابدال آباد تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.