سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان جولان یک ماهه دزد شب رو بلوار احمدآباد مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: از یک ماه قبل گزارش سرقت‌های شبانه از خودرو‌های شهروندان در محدوده بلوار احمدآباد مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ آقابیگی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام شکایت مالباختگان دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع به سرکلانتری پنجم پلیس مشهد صادر شد و تیم‌های دایره تجسس کلانتری احمدآباد برای پی گیری سریع موضوع وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: پلیس با توجه به سرنخ‌های موجود یک از عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار داد و پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه او در محدوده سه راهی فردوشی مشهد را به طور ضربتی مورد پاکسازی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری احمدآباد در این عملیات ضربتی با دستگیری متهم در بازرسی از محل شش دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه و ۲۰ قطعه لوازم سرقتی کشف کرد.

سرهنگ آقابیگی افزود: پلیس در تحقیقات بعدی این پرونده مالک یک مغازه و شاگردش را به اتهام مالخری اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از این مغازه نیز ۳ آمپلی فایر و ۲ دستگاه ضبط و پخش سرقتی کشف کرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سارق حرفه ای در دام پلیس افتاد

برچسب ها: نیرو انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.