سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۰ درصدی بودجه عمرانی استان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۴۰ درصدی بودجه عمرانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات عمرانی در کشور در بودجه ۹۸ ثابت مانده، ولی اعتبارات عمرانی این استان به میزان ۴۰ درصد نسبت به بودجه ۹۷ افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: اعتبارات عمرانی این استان از ۶۰۰ میلیارد ریال به ۹۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه‌های راه سازی، آبرسانی، راه آهن و بهداشت و درمان هم اعتبارات خوبی برای استان در نظر گرفته شده است.

فیضی ادامه داد: همچنین از محل سه درصد سهم استان‌های محروم و کم برخوردار و مناطق نفت خیز کشور سهم استان اردبیل از ۵۳۰ میلیارد ریال سال گذشته به ۵۶۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با اشاره به پرداخت اعتبارات راه آهن اردبیل از محل فاینانس افزود: علاوه بر تخصیص ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل فاینانس داخلی در بودجه ۹۸، هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل - میانه پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره دیدار با رییس سازمان امور عشایر و پیگیری مشکلات امور عشایر استان اردبیل گفت: در این دیدار مشکلات عشایر استان مورد بررسی قرار گرفت و امکانات خوبی هم اخذ شد.

فیضی بیان کرد: اعطای تسهیلات به عشایر استان، توجه ویژه به وضعیت خشکسالی و پرداخت خسارت‌های ناشی از خشکسالی، اعطای اعتبار مناسب از محل ماده ۱۰ و ۱۲ و علوفه یارانه ای، ایجاد اداره امور عشایری اردبیل و سرعین با توجه به وجود مصوبه لازم، چاره اندیشی برای پست‌های خالی و جذب نیروی انسانی، تامین خودرو‌های مورد نیاز امور عشایری و برطرف کردن مشکلات راه و آب عشایر از جمله خواسته‌ها و مطالبات امور عشایر استان بود که مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل- میانه

 

برچسب ها: بودجه ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.