سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری خونین هواداران دو تیم فوتبال انگلیسی +فیلم

هواداران دو تیم فوتبال انگلیسی پیش از آغاز مسابقه در شهر لندن به شدت با هم درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از بازی دو تیم اورتون و میل‌وال در چارچوب جام حذفی فوتبال انگلیس که در شهر لندن برگزار شد، طرفدارن دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

این مسابقه از جام حذفی انگلیس در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال میل‌وال برگزار شد و در ابتدا تماشاگران این تیم با طرفداران اورتون درگیر شدند. در ادامه با وجود دخالت پلیس برای متفرق کردن طرفدارن دو تیم، چندین تن به شدت زخمی شدند و یکی از طرفدارن نیز مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفت.

تصاویر ضبط شده از درگیری و زد و خورد شدید طرفداران دو تیم به وضوح نشان می‌دهد یکی از افراد حاضر در درگیری برای مجروح کردن طرفدار تیم حریف از چاقو استفاده می‌کند. با وجود جداسازی آشوبگران از یکدیگر توسط پلیس، برخی از این افراد باز هم در محلی دیگر با هم درگیر شدند و سرانجام پلیس لندن با بازداشت تعدادی از افراد خاطی توانست به درگیری پایان دهد.

زمانی که افسران پلیس حاضر در محل اولیه درگیری نتوانستند به تنهایی به ماجرا خاتمه دهند، پلیس‌های سوار بر اسب نیز به کمک آن‌ها شتافتند. سخنگوی پلیس لندن با تایید جراحت یکی از طرفداران در اثر ضربه چاقو گفت: «دوربین‌های امنیتی پلیس تمام صحنه‌های درگیری را ثبت کرده و ما با بررسی این تصاویر به دنبال فرد ضارب هستیم و مطمئناً به زودی او را دستگیر خواهیم کرد.»

خوشبتانه فرد مجروح شده در این درگیری خونین اکنون در شرایط جسمی با ثبات قرار دارد و تمامی جراحات وارد شده به قسمت‌های مختلف بدن و به ویژه صورت وی مورد بررسی پزشکی قرار گرفته و او تا حدودی نیز درمان شده است. افراد آسیب دیده در این درگیری و دیگر طرفدران دو تیم با اعتراض به حادثه رخ داده، از پلیس خواستند تا با اتخاذ روش‌هایی خاص از وقوع چنین درگیری‌های خونینی جلوگیری کند.

در ادامه فیلم این درگیری را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نزاع دسته جمعی دانش آموزان در خیابان! +فیلم


انتهای پیام/

هوادارن دو تیم فوتبال انگلیسی پیش از آغاز بازی به جان هم افتادند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.