سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباطات نهاد‌های فرهنگی استان‌ها با آستان قدس رضوی تقویت می‌شود

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: اتصال نهاد‌های متولی امور فرهنگی در استان‌ها با آستان قدس رضوی باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید وحید موسویان دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی در نشست خادمیاران رضوی گفت: آستان قدس رضوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از مرکزیت خود خارج شده است. اکنون نمایندگی‌های این آستان مقدس در ۳۲ نقطه کشور فعال است و اقدامات آستان محدود به مشهد نیست.

وی تصریح کرد: در حوزه امداد رسانی به محرومان و نیازمندان تجمیع ظرفیت‌های نهاد‌های امداد رسان و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی خیران توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات مستمندان حائز اهمیت است.

دبیر ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی گفت: تأمین منابع مالی در این راستا بسیار ضروری است و راه آن هم بهره‌مندی از مسئله وقف و نذر برای کمک به نیازمندان است.

موسویان با اشاره به اینکه تمام اقدامات دفاتر نمایندگی آستان قدس باید با پیوست خادمیاری و در قالب کانون‌ها انجام بگیرد، افزود: تقسیم کار باید بین کانون‌ها صورت بگیرد و هر کدام پشتیبان و مسئول مربوطه و متخصص را داشته باشد تا بتوانند فعالیت‌های متنوع و متعدد را ارائه داده شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید تمام اقدامات دفاتر آستان قدس  با پیوست خادمیاری انجام بگیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.