سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیات مدیره مخابرات ایران:

قزوین به لحاظ شاخص‌های مخابراتی جزو ۱۰ استان برتر است

عضو هیات مدیره مخابرات ایران در قزوین گفت: قزوین به لحاظ شاخص‌های مخابراتی جزو ۱۰ استان برتر است و این موضوع نشان می‌دهد که این استان برای فعالیت‌های بزرگتر، ظرفبت‌های زیادی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یافتیان عضو هیات مدیره مخابرات ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین با بیان اینکه این استان به لحاظ شاخص‌های مخابراتی جزو ۱۰ استان برتر است گفت: مخابرات ایران به استان قزوین نگاه ویژه‌ای چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ نیرو‌های انسانی دارد.

یافتیان به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان و ظرفیت سازی‌های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی مشتری تعیین کننده است و مخابرات برای ماندن در این بازار رقابتی ناگزیر به این است که همگام و همراه با فناوری روز دنیا قدم‌های با ثباتی بردارد.

وی به بالا بردن سطح رضایت مشتریان این شرکت با استفاده از کیفیت بخشی به خدمات شبکه‌ای اشاره کرد و یادآور شد: مشتریان از ما توقع ارائه خدمات مناسب، مطلوب و نوین دارند و از اینرو باید با بهره مندی از خدمات به روز و فناوری‌های نوین دنیا به این خواسته عموم مردم احترام بگذاریم.

عضو هیات مدیره مخابرات ایران با اشاره به چالش‌های اقتصادی کشور، تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تلاش برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم خاطرنشان کرد: حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات با توجه به رشد روزافزون جهان همواره در حوزه‌های کسب و کار حائز اهمیت بوده است و باید گام‌های اساسی برای رونق اقتصادی و اشتغال در این بخش با نگاه ویژه به تولیدات داخلی، برداریم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مبادرثانی، حسین پیله فروش‌ها به‌عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه قزوین، معرفی شد.

انتهای پیام/ک

مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.