سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سند توسعه گردشگری شرق استان در دستورشورای برنامه ریزی

استاندار کرمان گفت: برنامه‌های سند توسعه گردشگری شرق استان باید پروژه‌بندی و وظیفه هر دستگاه در اجرای پروژه‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد استاندار کرمان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه در سند توسعه گردشگری شرق استان باید به ایجاد اشتغال توجه جدی شود گفت:  اسناد خزانه‌ای در استان حتما باید جذب شوند، دستگاه‌ها باید دلایل عدم جذب اعتبارات خود را بیان کرده و در این زمینه باید پاسخگو باشند.

وی افزود: دستگاه‌های استان باید پیمانکاران را تشویق به دریافت وام از بانک‌ها کنند و دستگاهی که در بخش اعتبار مصوب بگوید که بودجه نداریم قابل قبول نیست.

فدایی بیان کرد: سند توسعه گردشگری شرق استان باید با برنامه ششم توسعه هماهنگ باشد و باید این سند مشخص کند در زمان اجرای این سند به رونق اقتصادی شهرستان بم کمک می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اهداف سند پیشنهادی کلی است و باید اهداف جزء هم در آن دیده شده و به بحث ایجاد اشتغال در آن توجه جدی شود گفت: برنامه‌های سند توسعه گردشگری شرق استان باید پروژه‌بندی و وظیفه هر دستگاه در اجرای پروژه‌ها مشخص شود.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این جلسه با اشاره به تصویب بند «و» تبصره ۵ لایحه در بودجه سال ۹۸ بیان کرد: فرصت خوبی است تا بدهی پیمانکاران از این محل تسویه شود، حتی پیمانکارانی که هیچ بدهی بانکی ندارند می‌توانند با ایجاد خط اعتباری از تهاتر استفاده کنند.

وی گفت: در بحث بند «و» تبصره ۵ لایحه بودجه دو دستگاه از جمله برق منطقه‌ای و شهرداری مشکلاتی داشتند که پیگیری کردیم و بانک مسکن تاکنون یک ریال از اختیارات خود را تهاتر نکرده است و نیاز است که این بانک نیز وارد شده و به استان کمک کند.

انتهای پیام/ح

 توسعه گردشگری شرق استان روی میزشورای برنامه ریزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.