سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

جوانان مهمترین و اصلی‌ترین مخاطب انقلاب اسلامی هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز مهمترین مخاطب اصلی ما، جوانان هستند که باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برایشان تبیین شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با حضور در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تشریح دستاورد‌ها باید واقعی و به درستی و به دور از زیاده روی و پرهیز از کم گویی انجام شود.

وی با بیان اینکه در دهه نخست درگیر استقرار نظام اسلامی و دفاع مقدس بوده ایم و در ۱۰ سال بعد آن نیز در پی بازسازی‌های پس از جنگ بوده ایم افزود: دستاورد‌های انقلاب اسلامی که در حوزه‌های مختلف چشمگیر و قابل توجه بوده است با این شرایط سخت در دو دهه ابتدایی استقرار نظام اسلامی محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: کاستی‌ها را نیز باید صادقانه به مردم بگوییم سانسور نتیجه معکوس می‌دهد و باید با بیان واقعیت‌ها مردم را از شرایط کشور آگاه کنیم.

علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: عمق امنیتی ما فراتر از مرز‌های جغرافیایی کشور رفته و به عنوان تاثیر گذارترین کشور در منطقه ایفای نقش می‌کنیم که این مهم باعث تقویت همبستگی و چسبندگی کشور‌های اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه ما میراث دار فداکاری‌های نسلی هستیم که در اوج محرومیت از کشور دفاع کردند افزود: ما حق نداریم با قلم، قدم و رفتارمان به امید مردم بویژه جوانان لطمه وارد کنیم، زیرا خیانت به آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهدای والا مقام است.

استاندار ادامه داد: انقلاب اسلامی دافعه ندارد و همه مردم در چتر جاذبه انقلاب اسلامی قرار دارند و باید فضای شادی را برای مردم ایجاد کنیم.

رزم حسینی افزود: بهره برداری از حدود یک هزار و ۸۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی باعث بهره مندی مردم از اثرات مطلوب این پروزه‌ها خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه باید چتر جاذبه انقلاب اسلامی را برای تمامی اقشار مردم باز کنیم تاکید کرد: در ایام دهه فجر شاهد بهره‌برداری از 1800 پروژه در استان خواهیم بود که اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده است و امیدواریم مردم از اثرات و برکات این پروژه‌ها برخوردار شوند.


گفتنی است در ابتدای این جلسه کارگروه‌های تخصصی فرهنگی و هنری، اقتصادی، علم و فناوری و رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل‌های مردم نهاد، حوزه و روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان و سلامت وبسیج مردمی به تشریح برنامه‌های خود برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام//م. ن
 
 
 
 

برگزاری ستاد  بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.