سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ورزش همگانی اثری مفید در جامعه کاری دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه اجتماعی گفت: ورزش‌های همگانی در جامعه کاری اثرات مفیدی دارد زیرا فرد در اجتماعی قرار می گیرد که امکان تبادل نظرات را به او می دهد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جلسه رابطین فرهنگی واحد‌های تولیدی، صنعتی و روئسای انجمن‌های ورزشی کارگران خراسان رضوی گفت: توسعه ورزش در واحد‌های تولیدی عاملی کاربردی در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری خواهد بود و وظیفه ما پیدا کردن مشکلات جسمانی به دلیل کار و ارائه راه حل‌هایی برای پیشگیری از عوارض فعالیت‌های روزانه است.

وی تصیرح کرد: مقوله ورزش برای جامعه کار و تولید یک ضرورت است، زیرا یک جامعه سالم، از لحاظ روحی و روانی، شاداب‌تر بوده و در تصمیم گیری‌ها بهتر عمل می‌کند، یک نیروی کار سالم درک متقابلی از هم داشته و بهره وری بالاتری دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: با گسترش صنعت در کشور، توسعه ورزش در واحد‌های صنعتی، تولیدی و کارگری عاملی کاربردی و موثر در زمینه تامین سلامت کارگران و افزایش بهره وری نیرو‌های انسانی خواهد بود.

صادقی فر با بیان اینکه سیاست وزارت کار حمایت از ورزش همگانی با رویکرد سلامت محور است، ادامه داد: نیروی کارگری هر ساله تحلیل می‌رود این مشکلات به دلیل خلا ورزش همگانی در سطح کار خانه است.

وی اظهارکرد: همه ما آنقدر درگیر مسائل روزمره کار و زندگی هستیم که از سلامت جسمی و روحی و روانی خود غافل می‌شویم و زمانی ورزش و تحرک بدنی برایمان معنا و مفهوم پیدا می‌کند که نیاز به پزشک و درمان پیدا کنیم.

انتهای پیام//آ. ح


تحلیل نیروی کارگری بدلیل خلاء ورزش همگانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.