سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردکان خبر داد:

بهره برداری از ۸۵ طرح در حوزه های مختلف در دهه فجر

فرماندار اردکان گفت: ۸۵ طرح با ۹۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در در دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت: ۸۵ طرح با ۹۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸۳ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی در در دهه فجر در این شهرستان  به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات گازرسانی به منطقه خرانق، کارخانه تولید آهن اسفنجی وابسته به مجتمع چادرملو با حجم تولید بک و شش دهم میلیون تن در سال و اشتغال ۲۵۰ نفر با ۴۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۸۵ یورو سرمایه گذاری ارزی و کارخانه کاشی ایفا سرام با اشتغال هزار نفر برای زنان سرپرست خانوار از  پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر در اردکان است.

مقیمی گفت: کارخانه شیشه شناور اردکان با ۶۵ نفر اشتغال و ۵۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری، کارخانه تولید آهک با ۶۵ نفر اشتغال و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و کارخانه ذوب فولاد با ۸۵ اشتغال و هزار و ۲۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: ۲۵۰ واحد صنعتی در سطح ملی و فرا ملی فعالیت دارند که به قطب تولید فولاد و بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات کنجدی است که ۸۰ درصد واردات کنجد کشور در این شهرستان است.

فرماندار اردکان گفت: قبل از انقلاب ۶ مدرسه در اردکان دایر بود در حال حاضر  ۷ دانشگاه و موسسه عالی و ۱۷ هزار دانش آموز و بیش از ۷۰۰ کلاس درس وجود دارد.

وی گفت: شهرستان اردکان دارای ۲۵ هزار واحد مسکن شهری و سه هزار و ۲۵ مسکن روستایی است.

انتهای پیام/ی

۸۵ طرح در حوزه های مختلف در اردکان در دهه فجر افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.