سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوخت مازوت در راه نیروگاه شهید مفتح همدان

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان گفت: تخصیص نیافتن گاز مایع به نیروگاه شهید مفتح موجب استفاده از سوخت مازوت در این نیروگاه شده است.

ربیعیان مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به قطع گاز مایع نیروگاه شهید مفتح همدان در فصل سرما بیان کرد: در فصول سرد سال و با اعمال مدیریت مصرف از سوی شرکت ملی گاز ایران و دو وزرات خانه نفت و نیرو استفاده از سوخت گاز مایع برای نیروگاه و صنایع بزرگ ممنوع اعلام شده است که همین امر موجب استفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت مازوت می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان گفت: نیروگاه شهید مفتح همدان در شش ماه اول سال ماهانه 6میلیون مترمکعب گاز مایع مصرف می کند.

وی در ادامه بیان کرد: این میزان در فصول سرد و اوج مصرف گاز به یک هزار متر مکعب می رسد و برای سیستم گرمایش مجموعه نیروگاه استفاده می شود.

ربیعیان با اشاره به لزوم تامین گاز همدان و غرب کشور گفت: جهت رفاه حال مردم و خدمت رسانی بهتر در فصول سرد سال گاز رسانی به نیروگاه شهید مفتح همدان قطع می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان همدان با اشاره به این موضوع که دولت تکلیف کرده سوخت گاز در هر شرایطی برای نیروگاه شهید مفتح تأمین شود گفت: تصمیم به گاز رسانی به نیروگاه ها بر عهده همدان نیست و تصمیم از مرکز و سطح وزارت خانه گرفته و اعمال می شود.

وی بیان کرد: گاز رسانی به نیروگاه ها با هماهنگی مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران (مرکز مدیریت تولید،‌ انتقال و توزیع گاز) انجام می شود و شرکت گاز استان همدان هیچ دخالتی در این موضوع ندارد.

انتهای پیام/د.ا

استفاده نیروگاه شهید مفتح از سوخت مازوت

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.