سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف در اشکذر افتتاح می شود

فرماندار اشکذر گفت:۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، آب و عمران روستایی با اعتبار۳۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر گفت: ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، آب و روستایی، عمران روستایی  با اعتبار۳۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افزود: کارخانه تولید کاغذ، آبرسانی به خضرآباد و شروع به کار مجتمع آبرسانی امام حسین(ع)، ۷ گلخانه ، هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ، بزرگ‌ترین کارخانه فولاد آلیاژی از طرح هایی است که در ایام الله فجر به بهره برداری می رسد.

شاه حسینی گفت: باتوجه به مشکل کمبود آب در استان رویکرد این شهرستان به سمت کشت‌های کم ابخواه رفته که ۴ میلیون متر سطح زیر کشت گلخانه‌ای وجود دارد و انواع مختلف محصولات کشت می‌شود.

سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون دلار برای نیروگاه برق در اشکذر

فرماندار اشکذر ادامه داد: بزرگ‌ترین نیروگاه‌های تولید نیروی برق استان در این شهرستان است که ۸۵ درصدبرق استان در این شهرستان تولید می‌شود.

شاه حسینی ادامه داد:  بزرگ‌ترین کشتارگاه‌های استان و مدرن‌ترین کشتارگاه جنوب شرق در شهرستان اشکذر با ۳۰ میلیاردتومان آماده سرمایه گذاری است.

وی افزود: شهرستان اشکذر در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال پایدار و کار آفرینی  به خصوص در مشاغل خانگی خرد و کلان، پرندگان زینتی، پرورش اسب، شترمرغ، زعفران گلخانه‌ای پیشتاز است.

فرماندار اشکذر با اشاره  طرح گاز رسانی در این شهرستان گفت: تمام نقاط شهرستان اشکذر بجز سه روستا از نعمت گاز برخوردارند.

شاه حسینی گفت: بخش خضرآباد با ۲۶ میلیارد تومان فاز اول مجتمع آبرسانی امام حسین در دهه فجر افتتاح می‌شود و شهر خضرآباد از آب لوله کشی برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اشکذر اولین شهرستانی است که سند چشم انداز تهیه کرده و تاکنون  ۵ هزار اسب و ۱۳۳ پرورش اسب و ۳۳ باشگاه تاپ و نمونه در این شهرستان است ، گفت: بزرگ‌ترین دهکده گردشگری سوارکاری به مساحت ۸۰ هکتار افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.