سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی شورای آموزش و پرورش باغملک، به عنوان شورای برتر خوزستان

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان از میان بیش از ۴۰ شورای خوزستان به رتبه برتر دست یافت.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: شورا‌های آموزش و پرورش تبلور بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم سازی‌های این نهاد است و با یادآوری هفته شورا‌های آموزش و پرورش به اطلاع اعضای حاضر در جلسه می‌رسانم که شورای آموزش و پرورش باغملک در میان بیش از ۴۰ شورای خوزستان مقام برتر را کسب کرد.

وی افزود: بیش از ۱۷ هزار دانش آموز در ۲۳۲ آموزشگاه شهرستان در حال تحصیل هستند و این مدارس ضمن پراکندگی فراوان دارای شرایط منحصر به فردی هستند به گونه‌ای که در سال تحصیلی جاری دبیرستانی با بیش از ۳۵۰ دانش آموز و یا کمتر از ۱۲ دانش آموز در مناطق مختلف فعال هستند.

نیک مقام عنوان کرد: دبیران و آموزگاران حق التدریس مطابق با قانون به تناسب دانش آموزان در مدارس باغملک ساماندهی شدند و در این مسئله بخشنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش خوزستان سرلوحه کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش باغملک با اشاره تخریب و احداث آموزشگاه‌های شهید خیری زاده و سعدی قلعه تل گفت: با همکاری شورا و شهرداری قلعه تل نسبت به دریافت کد تخریب و بازسازی یکی از این مدارس اقدام خواهیم کرد و این مسئله یکی از مصوبات این جلسه و قابل ارائه در شورای برنامه ریزی شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/م

معرفی شوراهای برتر آموزش و پرورش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.