سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده رژیم صهیونیستی از گاز‌های سمی سرطان‌زا علیه فلسطینیان در راهپیمایی بازگشت

رژیم صهیونیستی برای سرکوب فلسطینیان شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه از گاز‌های سمی سرطان‌زا استفاده می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، چهل و چهارمین راهپیمایی از راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت در نوار غزه، با برخورد خشونت‌بار نظامیان اشغالگر صهیونیست و استفاده آنان از گازهای سمی سرطان‌زا همراه بود و به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان انجامید.

در راهپیمایی بازگشت که دیروز در ادامه راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه در این منطقه برگزار شد، یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید و بیست و دو نفر دیگر از جمله شماری از امدادگران نیز بر اثر اصابت گلوله و گاز اشک آور زخمی شدند.

چهل و چهارمین راهپیمایی از راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت دیروز با شعار «جنایت محاصره؛ توطئه‌ای ناکام» برگزار شد.

مصطفی عبدالهادی خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه در گزارشی همراه با پخش تصاویری از شرکت کنندگان در راهپیمایی که ضمن در دست داشتن پلاکارد‌هایی، شعار‌هایی علیه شهرک سازی سر می‌دادند، افزود: فلسطینیان اعم از زن و مرد به همراه فرزندان خود به صورت انفرادی و گروهی از همه مناطق نوار غزه به هر وسیله‌ای خود را به محل برگزاری راهپیمایی بازگشت رساندند تا خواسته خود را برای پایان یافتن محاصره نوار غزه که دوازده سال است همچنان ادامه دارد، اعلام کنند.

خبرنگار العالم در ادامه گفت: ده‌ها هزار فلسطینی شرکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ بازگشت، با سردادن شعار‌هایی تأکید کردند حق دارند زندگی با عزت و کرامت داشته باشند، اما نظامیان اشغالگر اسرائیلی پاسخ آن‌ها را با شلیک گلوله و گاز اشک آور می‌دهند و آن‌ها را به خاک و خون می‌کشند. این گاز‌های سمی، سرطان زا هستند و سلامت فلسطینیان را به خطر می‌اندازند. بر همین اساس شمار شهدا و زخمی‌های فلسطینی همچنان رو به افزایش است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
لیلا
۰۸:۰۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
واقعا این صهیونیست ها یه مشت از خدا بی خبرن
نرجس
۱۱:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خدا نابودکنه این مردم آزارهاروامیدوارم همشون به خاک سیاه بشینن مرگ براین جنایت کارهای خبیث اسرائیل
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه این اسرائیل کودک کش و جنایتکارو
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
وحشی گری صهیونیست ها تمامی ندارد
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل