سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهاد اسلامی فلسطین: تا زمان احقاق حقوق فلسطینیان، مقاومت ادامه دارد

«داوود شهاب» تاکید کرد شعار اصلی راهپیمایی حق بازگشت این است که تا وقتی حقوق فلسطینیان به آن‌ها بازگردانده نشود، مقاومت ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «داوود شهاب» مسئول امور رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت شعار اصلی راهپیمایی حق بازگشت این است که تا وقتی حقوق فلسطینیان به آن‌ها بازگردانده نشود مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد نمی‌توان اسرا را رها کرد تا طعمه‌ای برای اشغالگران باشند.

شهاب که با المیادین سخن می‌گفت، تصریح کرد در چهل و چهارمین جمعه از جمعه‌های راهپیمایی حمایت از حق بازگشت آوارگان فلسطینی، دو پیام اساسی هدف بود، اول اینکه تداوم محاصره هرگز اراده مردم فلسطین را مخدوش نخواهد کرد، نکته دوم به حادثه مهم اخیر یعنی یورش بزدلانه اشغالگران به اسرای در بند اختصاص دارد. ممکن است در سایه تلاش اسرائیل برای سانسور چنین اتفاقاتی، رسانه‌ها از میزان خشونت و تروری که اسرا با آن مواجه شدند آگاه نشده باشند، اما واقعیت این است که اراده و همدلی اسرا، پیروز شد.

وی ادامه داد آنان به دستاورد بزرگی رسیدند تا جایی که مدیریت زندان‌ها مجبور شد به خواسته آنان تن دهد. راهپیمایی حق بازگشت این هفته بیانگر این نکته بود که با وجود مشکلات متعدد در نوار غزه امکان ندارد از اسرا چشم پوشی شود تا به طعمه‌ای برای اشغالگران تبدیل شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.