سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

انقلاب ما از جهت بنیان‌های عقیدتی و فکری آن بی نظیر است

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:انقلاب ما از جهت بنیان‌های عقیدتی و فکری آن بی نظیر است، زیرا اکثر انقلاب‌ها سیاسی بوده، ولی انقلاب ما، انقلابی کاملا عقیدتی و فرهنگی بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام  رحیم جعفری  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت: انقلاب ما از جهت بنیان‌های عقیدتی و فکری آن بی نظیر است، زیرا اکثر انقلاب‌ها سیاسی بوده، ولی انقلاب ما، انقلابی کاملا عقیدتی و فرهنگی بود.

وی ادامه داد؛ نکته دیگر رهبری است که به معنای واقعی کلمه، نقش رهبری نقشی بی بدیل و هدایت گر بود. این نکته منجر به همسویی همه آحاد مردم با آرمان‌های امام در انقلاب شدند، این رهبری تاکنون نیز ادامه دارد و این تجربه‌ای بی نظیر است و دیگری در بحث سیاسی، فرمایش نه شرقی نه غربی و در واقع عدم وابستگی به دیگران و استقلال سیاسی است تنها کشوری که در آن زمان و زمان حال به معنای واقعی استقلال خود را حفظ کرده، جمهوری اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نقش تبلیغات در تحولات اجتماعی را بسیار مهم دانست و افزود: با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، تبلیغات باید به نحو احسن در دستور کار این کمیته قرار گیرد به طوری که همه افتخارات چهل ساله انقلاب برای مردم بیان شود.

وی افزود: باید عملکرد چهل ساله انقلاب را به مردم ارایه کرد و جریان مدیریت انقلاب را تبیین کرد؛ همه ابعاد انقلاب باید به رخ جهانیان کشیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خواستار هم افزایی رسانه‌های داخلی شد و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را آزمونی برای رسانه‌های کشور دانست.

وی خروجی اتاق‌های فکر دشمنان را تبلور یافته در رسانه‌های آنان دانست و افزود: امروز وظیفه خطیری به دوش رسانه‌های انقلاب است.

جعفری گفت: امروز جامعه رسانه استان موجب تحرک بخشی سایر حوزه‌های اجرایی است و امیدوارم بتوانیم در این کمیته با همفکری و همکاری یکدیگر برنامه‌های باشکوهی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ز

 

باید عملکرد چهل ساله انقلاب را به مردم ارایه کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.