سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۵۷ درصدی تعهدات خیرین در سال جاری

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا کنون ۵۷ درصد از تعهدات خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی از جشنواره سال گذشته تحقق یافته است.

 واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در بیستمین جشنواره خیرین نکوکار پرداخت ۲۱۱ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال برای امر مقدس مدرسه سازی تقبل کردند.
 
وی، با اشاره به آغاز عمیات ۹۵ طرح آموزشی و پرورش از محل تعهدات خیرین مدرسه ساز در سال جاری ادامه داد: از این تعداد ۲۰ طرح به بهره برداری رسیده است.
واقعی   با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس، ابراز داشت: این جشنواره اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می‌شود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت و فعالیت ۶۴۰ خیر حقیقی و ۴۳ خیر حقوقی در خراسان جنوبی خبر داد و ابراز داشت: تعداد ۱۱ نفر از خیرین در مجمع خیرین مدرسه ساز استان عضویت داشته و وظیفه نظارت و هماهنگی امور بین آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و خیرین نیکو کار را بر عهده دارند.
 
وی از خیران به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: بی شک بخش قابل توجهی از فضا‌های اموزشی استاندارد در استان خراسان جنوبی ثمره همت خیرین مدرسه ساز است.
 
انتهای پیام/ ط آ

عضویت ۱۱ نفر از خیرین در مجمع خیرین مدرسه ساز استان 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.