سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از خط و نشان کشیدن مس و گیتی پسند برای قهرمانی تا دعانویسی و حضور بهنام بانی و کفاشیان در لیگ فوتسال

تیم های مس سونگون، حفاری و گیتی پسند با غلبه بر حریفان خود به قهرمانی در لیگ فوتسال امیدوار شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر فوتسال از امروز (جمعه) در مرحله اول خود آغاز شد.

هشت تیم در شهر‌های تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز با یکدیگر به رقابت پرداختند. اما این رقابت‌ها با حواشی نیز دنبال بود که در نوع خود عجیب و جالب بود.

در دیدار حساس تیم‌های گیتی پسند و مقاومت البرز، که تیم‌های اول و هشتم در جدول لیگ فوتسال به پلی‌آف رسیدند، بایکدیگر مصاف کردند که در نهایت گیتی پسند به پیروزی ۶ بر یک رسید.

مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند با هت‌تریک در بازی امروز ۳۱ گله شد و به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

بازی بعدی میان تیم‌های مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی و شهروند ساری انجام شد که این بازی هم با نتیجه ۶ بر یک از سد ساروی‌ها گذشتند.

به این ترتیب دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون با بازی امروزشان به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی نشان دادند.

امروز همچنین تیم سوهان محمدسیما قم با یک گل در بازی خارج از خانه مقابل فرش‌آرای مشهد که با حواشی بسیاری رو به رو بود، به پیروزی رسید.

این مصاف شاهد حضور علی کفاشیان به عنوان مهمان ویژه بود که بالاخره برای تماشای این بازی پس از سفر امارات به همراه تیم ملی فوتبال ایران، به مشهد رفت. فوتسالی‌ها پیش از این از علی کفاشیان گله‌مند بودند.

البته این بازی با جنجال‌های همراه بود. پایان بازی حراست ورزشگاه در دروازه قمی‌ها یک عدد برگه دعانویسی پیدا کرد که در نهایت باعث ایجاد شائبه شد.

اما در نهایت مصاف تیم‌های حفاری اهواز و سن‌ایچ ساوه نیز به سود حفاری‌ها به پایان رسید. این مصاف که با حضور خواننده پاپ کشورمان "بهنام بانی" انجام شد، تا دقایق پایانی با تساوی (۳_۳) دنبال می‌شد که در نهایت حفاری اهواز طوفانی ظاهر شد و در پایان با نتیجه ۶ بر سه به برتری رسید.

تیم‌های مذکور در مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف، سه بار به مصاف هم می‌روند. در مرحله بعدی این تیم‌ها روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۶ دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت که برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

 گیتی پسند-مقاومت البرز
 مس سونگون-شهروند ساری
 فرش آرا - سوهان محمد سیما قم
حفاری - سن ایچ ساوه


بیشتر بخوانید:

یکه تازی یک دومیدانی کار در پیست فدراسیون فوتبال

مسی‌ها حریف را گلباران کردند/ گیتی پسند همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتسال

میزبانی صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان از شیرازی‌ها


انتهای پیام/

نتایج لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.