سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اکثر مناطق استان اصفهان آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هوای اصفهان گفت:نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار طی امروز از روی آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هوای اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار طی امروز از روی آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه اوایل روز شنبه در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: از اواخر روز شنبه با عبور امواج ناپایدار از روی استان در اکثر مناطق افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

کارشناس  پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه از روز یکشنبه در مناطق غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج در دیگر نقاط استان نیز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

هنرمند در خصوص میانگین دمای هوا طی ۲۴ آینده گفت: میانگین دمای تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان طی در گرم‌ترین ساعت ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا نیز به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی بویین میان دشت با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین و خوربیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.