سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون: دروازه خالی هم باشد به طارمی پاس گل می‌دهم/ به بازی فینال کاری نداریم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دروازه حریف خالی باشد و نتوانم  آن توپ را گل کنم به مهدی طارمی یا سایر بازیکنان پاس می‌دهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره همکاری اش با مهدی طارمی در بازی مقابل چین در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما یک تیم هستیم و دروازه خالی باشد و نتوانم آن توپ را گل کنم به مهدی طارمی یا سایر بازیکنان پاس گل می‌دهم و نمی‌توانم به تیم خود خیانت کنم.

او درباره اینکه غیبت مهدی طارمی در بازی برابر تیم ملی ژاپن به تیم ملی ضربه می‌زند، گفت: صددرصد نبود مهدی در بازی بعدی ناراحت کننده است چرا که مهدی یکی از بهترین بازیکنان آسیا است، اما جانشین خوبی داریم که خیلی زهردار از مهدی است و به نظرم می‌توانیم بهترین بازی خود را برابر ژاپن ارائه بدهیم.

آزمون بیان کرد: آنالیزی که برای تیم ملی در نظر گرفته شد خیلی جواب داد و نقطه ضعف تیم ملی چین را پیدا کردیم و خدا را شکر که بهترین عملکرد را در این بازی داشتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اینکه پنج خوان را تیم ملی طی کرد و ۲ بازی مانده تا تیم ملی حماسه ساز شود، گفت: ما اکنون به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم و به بازی فینال کاری نداریم. امیدوارم بتوانیم برابر ژاپن بهترین بازی خود را انجام بدهیم و بعد از اینکه این تیم را بردیم به بازی فینال فکر می‌کنیم. ما کارمان را با آرامش انجام می‌دهیم و دوست نداریم شلوغ کاری کنیم چرا که به مرحله‌ای رسیدیم که خیلی حساس است.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه در ضد حملات موقعیت زیادی از دست دادیم، خاطر نشان کرد: صددرصد خستگی باعث شد که موقعیت‌های گلزنی را در اواخر بازی از دست بدهیم. مهدی طارمی سُر خورد و عمدا پای بازیکن چین را نزد. طارمی با زبان انگلیسی نتوانست به داور بگوید که از قصد نزده است.

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه «هزاع بن زاید» شهر العین به مصاف ژاپن خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
امید واریم طارمی دسته گل شما را با وارد کردن به دروازه حریف به ملت ایران تقدیم کند