سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه‌های نورپردازی در خیابان‌های شهرستان خوی

شهردار خوی از اجرای پروژه‌های نورپردازی در خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شهردار خوی از بررسی طرح‌های جدید حوزه سیما و منظر شهری خوی خبر دادوگفت:پروژه‌های مختلف زیباسازی و نورپردازی در خیابان طالقانی خوی،نصب الِمان پرستار در میدان پرستار، طراحی‌های جدید مبلمان شهری برای اجرا در معابر و پارک‌های سطح شهر اجرایی می شود.

محرم اکبرزاده شهردار خوی با اشاره به برگزاری تشکیل جلسه کمیته ارتقای سیما و منظر شهری شهرداری خوی اظهار داشت: کمیته ارتقای سیما و منظر شهری شهرداری با حضور مدیران بخش‌های مختلف شهرداری تشکیل شده و نسبت به بررسی ابعاد مختلف طرح‌های مربوط به زیباسازی و ارتقای سیمای شهری اقدام می‌شود. 
 
اکبرزاده اضافه کرد: ششمین جلسه کمیته ارتقای سیما و منظرشهری شهرداری در راستای بررسی طرح‌های مربوط به الِمان پرستار، ساماندهی و اجرای پروژه‌های مربوط به زیباسازی خیابان طالقانی و مبلمان شهری تشکیل شده و طرح‌های مختلف بررسی و به بحث و گفتگو گذاشته شد.

شهردار خوی گفت: طرح ساماندهی خیابان طالقانی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی شهر به تصویب رسیده و در کنار اجرای پروژه‌های نورپردازی و استفاده از سنگ‌های نورانی در سطح پیاده رو، سنگ فرش‌های پیاده رو‌ها نیز از سنگ‌های اسپراخان بصورت مستطیلی شکل و حصیری اجرا می‌شود.

شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت: الِمان پرستار نیز پس از بحث و بررسی‌های مختلف فنی، همراه با تغییرات نهایی طرح، به ارتفاع ۶ متر در میدان پرستار نصب خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

پروژه‌های نورپردازی در خیابان‌های شهرستان خوی اجرا می شود

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.