سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان:

باید به راهکارهای افزایش منابع درآمدی دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه شود

استاندار گلستان گفت: باید به راهکارهای افزایش منابع درآمدی دانشگاه فرهنگیان از طریق رشد اعتبارات در ردیف های ملی و جذب اعتبارات تملک دارایی توجه ویژه شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سید مناف هاشمی، استاندار گلستان امروز در پنجمین جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان گفت: باید به راهکار‌های افزایش منابع درآمدی دانشگاه فرهنگیان از طریق رشد اعتبارات در ردیف‌های ملی و جذب اعتبارات تملک دارایی توجه ویژه شود و تلاش کنیم در اعتبارات سال آینده بودجه ۲۵۰ میلیونی دانشگاه فرهنگیان در اعتبارات استانی صد در صد افزایش یابد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با تلاش‌های مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی سهم این دستگاه‌ها در اعتبارات ملی بودجه سال آینده ۳ تا ۴ برابر شده است.

هاشمی گفت: باید تلاش شود اعتبارات ۳۲۰ میلیونی این دانشگاه در سال ۹۷ هرچه سریعتر و با پیگیری‌های لازم جذب شود.

در این جلسه حکم دکتر هاشمی استاندار گلستان به عنوان رئیس کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان از سوی دکتر بطحائی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نائب رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از سوی محمدرضا مازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان به ایشان ابلاغ شد و استاندار گلستان نیز احکام استانی اعضای هیات امنا را به آنان ابلاغ کرد.

انتهای پیام/م
 

صحبت های استاندار در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.