سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن

در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان ، نامی‌نو را شکست داد و قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان کشور شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر نامی‌نو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان کشور شد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که 2 تیم ذوب‌آهن و پیکان در امتیازات و ست شماری با هم برابر بودند و تنها اختلاف امتیاز باعث شده بود که شاگردان فریبا صادقی در رده دوم جدول جای بگیرند.

ذوب آهن برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز داشت که با اختلاف امتیاز بالا نامی‌نو را شکست دهد و شاگردان راحله آرا نیز که به دنبال حفظ جایگاه سومی خود بودند، باید حداقل در یک ست پیروز می‌شدند.

شاگردان فریبا صادقی در ذوب‌آهن بازی را بسیار خوب آغاز کردند و به سرعت اختلاف امتیاز زیادی را با تیم نامی‌نو ایجاد کردند و در ست نخست با نتیجه 25 بر 13 پیروز شدند. انگیزه بالای ذوبی‌ها باعث شده بود که آنها در ست دوم تلاش بیشتری کنند و با نتیجه قابل توجه 25 بر 10 پیروز شوند. ست پایانی بازی بسیار حساس بود و بازیکنان ذوب‌آهن با اضطراب بالایی بازی می‌کردند با این حال ، این ست را نیز با نتیجه 25 بر 11 به نفع خود خاتمه دادند تا با میانگین امتیازی بیشتر نسبت به پیکان و با شایستگی قهرمان لیگ برتر لقب گیرند.

انتهای پیام/م

قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن درحساس‌ترین دیدار هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.